Shall Never Surrender
(誓不投降)


The time has come and so have I
時刻終於到來  到我出場了
I'll laugh last cause you came to die
我會一直笑  因你們都自動來送死
The damage done  the pain subsides
在傷痛過去後  我的痛苦  也隨之沉沒
And I can see the fear clear when I look in your eye
而當我在凝視你的眼時  我清楚望見  你的恐懼

I never kneel and I'll never rest
我永不向任何人下跪  也永不休息
You can tear the heart from my chest
你可以在我的胸口內  撕裂我的心
I'll make you see what I do best,
我卻會讓你看見  我如何做到最完美
I'll succeed as you breathe your very last breathe
當我成功時  你將會吸入你  最後的一口氣

Now I know how the angel fell (just kneel)
現在我終於明白  天使是如何墮落 (只需下跪)
I know the tale and I know it too well (just bow)
我知道那個故事  而且我太了解它了 (只需屈服)
I'll make you wish you had a soul to sell (soul to sell)
你會祈求  你可以將你的靈魂售出 (售賣靈魂)
When I strike you down and send you straight to hell
那會是我  將你擊敗  且直直送你回去地獄前的一刻...

My army comes from deep within
我的軍隊  從深遠的地方而來
Beneath my soul--beneath my skin
存在於我的靈魂及皮膚底下
As you're ending, I'm about to begin
當你面臨死亡時  我才差不多要開始認真
My strength  His bane  and I will never give in
我的力量  他的破壞  而我將...永不放棄

I'll tell you now I'm the one to survive
現在我告訴你  我將是那唯一能生存下的人
You never break my faith or my stride
你永遠不會有機會打破我的信念或阻礙我的腳步
I'll have you choke on your own demise
我會令你窒息  然後去迎接你的終結吧
I make the angel scream, and the devil may cry
只因我不僅能令天使恐慌的尖叫  我還能令惡魔都害怕得哭泣



-祈禱文-

My honored brethren
我所尊敬的教友們

We come together
我們一同而來

To unite as one
結合成為一體

Against those that are damned
對抗那些  該送進地獄的敵人

We show no mercy
我們不顯示出  任何憐憫

For we have none
因我們一點也沒有擁有

Our enemy shall fall
我們的敵人將會衰竭

As we apprise
就如同我們的通知

To claim our fate
去宣示我們的天命

Now and forever
從現在到永遠

We'll be together
我們將永遠在一起

In love and in hate
一同愛...一同恨...


-祈禱文-

They will see  We'll fight until eternity
他們會看見的  我們將會戰鬥直到永恆

Come with me We'll stand and fight together
跟我一起  我們會站立於此  並一同戰鬥

Through our strength we'll make a better day
用我們的力量  創造一個更好的時代

Tomorrow we shall never surrender
就算至明天  我們也誓不投降

We shall never surrender
我們永永遠遠...不會投降





I'll Be Your Home
(我將會是你的歸屬)


Don't look back
別回首過往

Don't regret
也別後悔

Time's falling out of all these hands
時間正一點一滴從這雙手中流逝

I'll let you leave me
我會讓你離開我

Go on
繼續向前

You know home is always inside your soul
你知道  你的歸處一直都會在你靈魂深處

All the light to bless your way
所有的光芒皆照亮你的去路

Don't be afraid
別怕

Cause I'll be your home
因為我會是你的歸屬

In this time
此時

In this place
此地

This moment is all we have
我們所擁有的只有此刻

And tomorrow we never know
而明天將會如何  誰也不會知曉

Every precious time
每個珍貴的時刻

Let it go
放手讓它逝去吧

Somewhere away
在遙遠的某處

You will learn  and you'll love
你將會學習成長  你也會去愛

Forgive the past and you can move on
原諒過去  你才能動身邁步向前

All the distance
走過漫長的路

You've come to a place
你已來到了一個新的地方

Then you see that your home is away
你發現  你的歸處已遠在天邊

Now the sun is rising
如今太陽升起

lighting up your sky again brightly
再次耀眼地點亮你的那片天空

Every precious time
每一個珍貴的時刻

Let it go
就放手讓它隨風而逝吧

Somewhere away
在遙遠的某處

You will learn and you'll love
你將會學習成長  你將會去愛

Forgive the past
原諒過去

Go on
走吧

You know home is always inside your soul
你知道  你的歸處一直會在你靈魂深處

Where ever you go
不論你身在何處

Whatever you see
不論你見識到什麼

I'll be the place
我都會是你的歸屬

And I'll be your home
我  將是你  最終的歸處





  Oh my !!  好帥>//ˇ//<
(有改過一些字...希望不會翻起來很怪) 

提外話
有沒有人知道"Shall Never Surrender"是誰唱的?!
(還有...英文版Nero到底是誰配音的>0<)
我只找的到3代配Dante的人而已  但是是日文版
"Shall Never Surrender"唱這首歌的人我找不到阿阿阿!!!

What a charming voice...

話說...金剛狼那遊戲怎麼跟DMC有點像
*註:D.M.C是惡魔獵人...不是"go to DMC"的克勞薩大人阿!!!>口<(差點昏倒)
arrow
arrow
    全站熱搜

    亞希妮 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()